.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نشست روسای اصناف مازندران با استاندار
نشست روسای اصناف مازندران با استاندار

استاندار مازندران گفت : صنوف وبازاریان، عامل اصلی حرکت در اقتصاد کشور هستند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری ، سید علی اکبر طاهایی، استاندار مازندران در نشست با روسای مجامع امور صنفی استان با اشاره به نقش برجسته اصناف وبازرایان در تمام طول انقلاب گفت: اصناف همواره در دفاع از آرمان‌های شهدا در تمام دوران انقلاب اسلامی پیشرو و پیشتاز هستند.

وی با اشاره به اینکه بازاریان همواره از ولایت و مرجعیت پشتیبانی کردنده اند افزود: بسیج اصناف یکی از اقدامات درخور تحسین دراین مجمع است که این نهاد می تواند با برنامه ریزی اصولی نسبت به اشاعه اصول تجارت اسلامی دربین صنوف مبادرت کند.

استاندار مازندران تصریح کرد: می توان با پرداختن به مباحث داد وستد اسلامی دربین کسبه و بازاریان جریان مبادلات تجاری را در مسیر پویایی قرار داد.

استاندار مازندران اصناف را جزو افراد خوش فکر و نخبگان جامعه دانست وتصریح نمود: صنوف وبازاریان، عامل مهم واصلی حرکت اقتصاد کشور هستند.

طاهایی با اشاره به اهمیت اقامه نماز اول وقت درجامعه گفت: مجمع امور صنفی در هرشهرستان نسبت به اقامه نمار در بازار همت ویژه داشته باشند چرا که نماز اول وقت، برکت فروان با خود به همراه دارد.

استاندارمازندران بهترین معروف راتقویت همدلی و وفاق درجامعه دانست وگفت: ماموریت نظام با مشارکت مردم، ایجاد فضای دوستی ، مودت و حفظ آرامش در جامعه محقق می شود.

وی با اشاره به اینکه مازندران در طول تابستان چند برابر جمعیت خود پذیرای مسافران از اقصی نقاط کشور است تصریح کرد: اداره بازرگانی با برنامه ریزی وهمکاری متولیان طرح های سالم سازی دریا ، دادوستد سواحل مازندران را به مجامع صنفی بسپارد.

استاندار مازندران با اشاره به مباحث مربوط به صنف رایانه ها وارتباط تنگاتنگ این نوع مشاغل با جوانان گفت: مجمع امور صنفی با همکاری مدیران مربوطه استانی ، با انتخاب راه کار درست و هدف گذاری مناسب، فعالیت واحد های صنفی را سازماندهی مناسب نمایند.

وی با اشاره به تعهد استانی برای ایجاد ۱۰۲ هزار فرصت شغلی از بازاریان خواست با سرمایه گذاری مطمئن ضمن ایجاد اشتغال پایدار برای رسیدن به این هدف با مسئولین استان داشته باشند.

طاهایی همچنین در این دیدار از بازاریان خواست تا در اعیاد و مناسبت های دینی وملی با برگزاری مراسم مختلف در ایجاد فضا و روحیه شاد و دوستی جامعه همکاری کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.